Nazwa szkolenia: Skuteczny Menadżer – Kierownik
Liczba uczestników 10 osób
Liczba godzin szkolenia: 8 godzin
Cel szkolenia:
- Nabycie wiedzy i umiejętności na temat skutecznego delegowania zadań oraz przeprowadzania trudnych rozmów z pracownikami .
Wymagania wstępne dla uczestników – szkolenie przeznaczone dla menadżerów, kierowników oraz kadry zarządzającej.
Program szkolenia:
MODUŁ I – czas trwania – 4 godziny – sala szkoleniowa
- KOMUNIKACJA, CZYLI JAK ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI? – 1 godzina.
- Dlaczego I kiedy informować pracownika o zasadach pracy obowiązujących w sklepie?
- Jak skutecznie i jasno przekazywać informacje o zasadach pracy w sklepie?
- Jak umiejętne przedstawić oczekiwania kierownika?
- DELEGOWANIE ZADAŃ – 3 godziny
- Jakie są zasady przekazywania poleceń w sposób zrozumiały i motywujący do pracy?
- Jak rozpoznać krytykę, która zniechęca?
- Jak wyrażać krytykę, która motywuje do pracy?
MODUŁ II – czas trwania – 4 godziny – sala szkoleniowa
- JAK BYĆ STANOWCZYM, CZYLI ROZMOWY DYSCYPLINUJĄCE – 4 godziny.
- Jakie trudne rozmowy z pracownikami przeprowadzamy najczęściej?
- Jakie mamy obawy przed trudną rozmową z pracownikiem?
- Jak skutecznie przygotować się do przeprowadzenia trudnej rozmowy?
- Jakich reakcji pracownika należy się spodziewać w trakcie trudnej rozmowy?
- W jaki sposób radzić sobie z reakcją pracownika?
Po zakończeniu warsztatów każdy uczestnik otrzyma „ Niezbędnik dla Sprzedawcy”, który zawiera najważniejsze zasady dbania o półkę oraz minimalizacji ubytków omawiane na szkoleniu oraz zdjęcia prawidłowych ekspozycji w wersji drukowanej.