USŁUGA REMODELINGU PRAKTYCZNEGO SKLEPU SPOŻYWCZEGO
Raz zaprojektowana i wyposażona przestrzeń handlowa nie musi pozostać taka sama przez następne lata. Czasem modyfikacji wymagają przepisy. Innym razem zdarza się, że sklep jest niekomfortowy zarówno do codziennej pracy, jak i podczas zakupów. Przede wszystkim jednak remodeling, który sam w sobie jest zyskownym założeniem marketingowym – sprawia, że klienci robią zakupy dłużej, chętniej i częściej – przeprowadza się, aby zwiększyć efektywność sprzedaży.
Remodeling praktyczny to inwestycja, która szybko się zwróci – zarówno w pojedynczym sklepie, jak i w sieci, także gdy zmiany obejmują wszystkie placówki franczyzowe. Warto zaufać w tej dziedzinie specjalistom, którzy nie tylko przygotują plan wdrożenia i pokażą, jak go przeprowadzić, ale też przeszkolą personel w zakresie merchandisingu. Przygotują także bazę zdjęciową, dzięki której łatwo będzie powrócić do ustalonych zmian w trakcie remodelingu, by nie pominąć żadnych cennych wskazówek.
USŁUGA OBEJMUJE:
1. PRZYGOTOWANIE PLANU WDROŻENIA REMODELINGU
Usługę remodelingu praktycznego rozpoczyna zapoznanie się z obiektem oraz sporządzenie harmonogramu zadań do realizacji. Aby proces przebiegł szybko i sprawnie i by nie wpływać negatywnie na dochody sklepu, należy bardzo precyzyjnie zaplanować każdą z prac. Dzięki temu metamorfoza nie będzie uciążliwa ani dla pracowników, ani dla klientów.
2. REMODELING PRAKTYCZNY
Oprócz opracowania planu, specjaliści pomagają we wdrożeniu remodelingu w praktyce. Dzięki temu zmiana ułożenia asortymentu przebiega sprawniej i jest przeprowadzona zgodnie ze sztuką i zasadami. Zmniejsza to do zera ilość ewentualnych błędów oraz zdecydowanie przyspiesza cały proces.
3. SZKOLENIE PERSONELU W ZAKRESIE MERCHANDISINGU
W trakcie remodelingu sklepu cały personel zostaje przeszkolony w zakresie merchandisingu półek, ułożenia blokowego, ekspozycji promocyjnych i ogólnej estetyki oraz czystości. Szkolenie takie nie tylko ułatwi przystosowanie się pracowników do zmian i pozytywnie wpłynie na ich nastawienie do wdrożenia, ale też usprawni codzienną pracę po przeprowadzeniu procesu.
4. PRZESŁANIE BAZY ZDJĘCIOWEJ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
Po zakończeniu remodelingu powierzchni handlowej, kierownictwo sklepu otrzyma bazę zdjęciową w wersji elektronicznej. Dzięki temu zmiany zostaną utrwalone i będzie można wrócić do wszelkich założeń projektowych w każdej chwili w przyszłości.
TERMIN REALIZACJI USŁUGI: 1-3 dni, w zależności od wielkości sklepu.