Profesjonalna obsługa klienta - SzkolenieZ pewnością doskonale wiesz, jak ogromną rolę odgrywają szkolenia dla sprzedawców w sklepie bądź szkolenie z obsługi klienta w końcowym bilansie zysków Twojej działalności. Każdy z nabywców może przynieść Twojemu sklepowi tysiące złotych przychodu, jeśli tylko nie będzie to jednorazowy zakup. Zastanawiasz się, w jaki sposób pozyskać klientów, którzy będą lojalni? Nie? Bez obaw, właśnie dzięki takim szkoleniom pozyskasz tą wartościową wiedzę.

Zapewne zdajesz sobie sprawę także z faktu, że nigdy nie dostaje się drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a w dzisiejszym konkurencyjnym świecie firmy nie mogą pozwolić sobie na przegapienie okazji do pozytywnego zaskoczenia klienta.

Nabywcy są Twoim najważniejszym aktywem i wszystko co robisz jest ukierunkowane na przyciągnięcie ich, zachęcenie do ponownych zakupów i rekomendację Twojego sklepu.

Zatem profesjonalna obsługa klienta, zwiększająca ich satysfakcję z zakupów będzie kluczem do sukcesu.

 

Szkolenia dla sprzedawców w sklepieProfesjonalna obsługa klienta ma szczególne znaczenie w sklepach. Pytanie tylko, czy w  Twoim sklepie jest ona profesjonalna i czy dzięki niej rozwiązywane są problemy Kupujących? Jeżeli nie to nie możemy mówić o wysokim standardzie obsługi klienta, lecz o pozbawionym pasji wykonywaniu swoich obowiązków przez sprzedawców. Jest to szczególnie widoczne w supermarketach. Takie mechaniczne podejście do osób, które odwiedzają sklep, sabotuje Twój sukces. Obsługując Klientów przeciętnie nie możesz się spodziewać innych wyników niż przeciętne.

Kluczem do rozwoju i zwiększania sprzedaży w małym sklepie spożywczym czy dużym supermarkecie z każdym miesiącem jest nawiązanie relacji z ludźmi, którzy robią u Ciebie zakupy. Profesjonalna obsługa klienta to umiejętność radzenia sobie z każdym typem osobowości i niesienie profesjonalnej pomocy. Dobry sprzedawca czy sprzedawczyni zna zasady nawiązywania nici porozumienia z Klientem, stając się dla niego zaufanym doradcą. Osoba, której problem rozwiążesz, stanie się Twoim lojalnym Klientem.

Szkolenie z obsługi klientaZainwestowanie w dostarczanie doskonałej obsługi klienta jest jedną z najcenniejszych rzeczy, które możesz zrobić, aby rozwinąć swoją działalność.

Liczne badania wykazały, że zadowoleni klienci kupują więcej, kupują częściej, i mówią swoim znajomym, żeby też kupowali. Posiadanie zadowolonych klientów rozpoczyna się od wzorowej obsługi klienta, a świadczenie profesjonalnej obsługi klienta rozpoczyna się od zatrudniania odpowiednich ludzi i szkolenia ich.

Czy Chcesz, aby Klient podczas obsługi w Twoim sklepie czuł się traktowany wyjątkowo i indywidualnie?

Czy Twoich pracowników frustrują, demotywują, złoszczą następujący Klienci: Klient Mądrala, Klient Złośliwiec, Klient Gaduła?

Jeśli tak to mamy dla Ciebie  rozwiązanie:

Szkolenie – Profesjonalna Obsługa Klienta

Jest to szkolenie dla sprzedawców w sklepie, kierowników, ekspedientek, i każdej innej osoby mającej bezpośredni kontakt z klientem, często trudnym klientem.

Korzyści dla firmy:

  • Wzrost satysfakcji Klientów, a co za tym idzie Wzrost sprzedaży.
  • Wizerunek firmy dbającej o Klienta, jego potrzeby i oczekiwania.

Szkolenia dla sprzedawców - Kraków i Katowice

Program szkolenia:

  1. Jaka jest obsługa klienta w moim sklepie.
  2. Co trzeba zrobić, aby dobrze obsługiwać klienta – 7 zasad profesjonalnej obsługi klienta w sklepie.
  3. Cechy profesjonalnego sprzedawcy –Jakim jestem sprzedawcą- ćwiczenie praktyczne.
  4. Jaki jest mój sklep i jak widzi go klient – ćwiczenie praktyczne?
  5. Co daje nam klient i dlaczego warto o niego dbać?
    • Arkusz oceny jakości obsługi klienta.
    • Częste sytuacje, które denerwują klientów.
    • Co się zdarzyło w moim sklepie –   Co się zdarzyło w moim sklepie – film – nagranie z wizyty Tajemniczego Klienta.
    • Czego nie wolno robić w sklepie – podsumowanie na podstawie filmów.
  6. Trudne sytuacje w sklepie – dlaczego klienci bywają trudni?
  7. Jak sobie radzić z  trudnym klientem ?
  8. Aktywna sprzedaż- polecanie produktów – ćwiczenie praktyczne.

Obsługa klienta - SzkolenieMetody prowadzenia szkolenia:

Szkolenie z obsługi klienta ma charakter praktyczny, gdyż uczenie przez doświadczenie to najlepszy sposób zdobywania konkretnych umiejętności i zmiany nawyków uczestników. Jest to szczególnie ważne dla części obejmującej szkolenie z obsługi trudnego klienta.

Przed szkoleniem proponujemy przeprowadzenie audytu w formie wizyty tajemniczego klienta z opcją nagrywania, aby zidentyfikować mocne i słabe strony obsługi klienta w państwa sklepie.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin (jeden dzień)

Liczba uczestników: 10 osób

 

Trener: Marzanna Nikliborc

Kontakt: +48 511 072 832, [email protected]

 

Być może zainteresuje Cię także, któreś z Naszych pozostałych szkoleń:

Kontakt