Warsztaty Linkedin w „pigułce”
Uczestnicy: PH ORAZ PRACOWNICY DZIAŁÓW SPRZEDAŻY POŚREDNIEJ I BEZPOŚREDNIEJ, DZIAŁ MARKETINGOWY , OBSŁUGA KLIENTA
Ilość uczestników 8-10 osób.
Czas trwania 16 h – 2 dni
Cena ustalana indywidualnie (wg ilości uczestników)
Program szkolenia – 2 DNI:
- Linkedin w Polsce –
- co to jest i czy warto na nim być?
- Trendy w mediach społecznościowych – perspektywa LinkedIn
- Silne marki osobiste na linkedin -przykłady. SSI index.
- Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu,
- ciekawe case studies.
- Optymalizacja profilu osobowego na LinkedIn
- Jak zbudować efektywny profil, czyli taki, który sprzedaje.
- Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn-Wskazówki
- Jak osiągnąć poziom All-Star w profilu na Linkedin?
- Rozwijanie sieci kontaktów
- Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki Linkedin
- Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
- Jak zdefiniować grupę docelową (sylwetka potencjalnego klienta)
- Jak się komunikować z klientami (rozwijanie sieci kontaktów)
- Jak szukać kontrahentów i jak nawiązać z nimi kontakt?
- Ja napisać zaproszenie personalne (interesujące i zachęcające do akceptacji)
- Jak skutecznie podtrzymać kontakt z nowymi osobami i firmami ?
- Sposoby rozwijania sieci kontaktów.
- Strategia komunikacji na platformie i czego unikać podczas networkingu.
- PODSUMOWANIE (czego nauczyliśmy się podczas kursu?
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- Profesjonalny profil ( jak sprawdzać rozwój swojego profilu SSI?)
- Umiejętne poruszanie się po platformie ( znajomość wszystkich istotnych kluczy na portalu)
- Skuteczne sposoby dotarcia do osób decyzyjnych w fimie.( emaile/ImMail/wiadomości )
- Konkretne wskazówki jak zamienić Kontakt z Linkedin w potencjalnego Klienta.( od A-Z)
- Czego unikać podczas pracy na LinkedIn?
Podczas szkolenia; szereg ćwiczeń praktycznych połączona z elementami teoretycznymi; (75%/25%)