BARBARA BISZ ( 16 lat doświadczenia)
Ekspert ds. stoisk świeżych oraz zarządzania zespołem
Osiągnęła wymierne wyniki;
- Realizacja rocznego planu sprzedaży na poziomie 123%
- Wzrost sprzedaży podległych kategorii świeżych o 63%
- Opracowanie i skuteczne wdrożenie nowych standardów pracy na stoiskach świeżych ( lada tradycyjna, piekarnia, owoce-warzywa) w 273 placówkach sieci Polomarket w 5 miesięcy (przy udziale zespołu trenerów)
- Zwiększenie sprzedaży działów świeżych średnio o ok 8% przez poprawę dostępności i wdrożenie nowych standardów.
- Zmniejszenie strat na stoisku tradycyjnym o 2,3%
- Zmniejszenie rotacji pracowników w zarządzanych zespołach oraz zwiększenie zaangażowania.
Menadżer z ponad 16 -letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu w dużych firmach o ogólnopolskim zasięgu. Ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem.
Doświadczona w szkoleniach dużych sieci spożywczo-handlowych na stanowiskach świeżych ( mięso -wędliny, warzywa-owoce)
Jest odpowiedzialna za stworzenie i zarządzanie działami handlowymi i obszarami marketingu w zakładach produkcyjnych z sektora FMCG. Mam na swoim koncie sukcesy w sprzedaży kanale nowoczesnym i tradycyjnym oraz B2B. Ponad 5 letnie doświadczenie w pracy w sieciach handlowych, znajomość specyfiki kluczowych kategorii produktów oraz doświadczenie zarządzaniu zespołami i umiejętność pracy z rozproszonymi strukturami pozwoliły na realizację wielu projektów w obszarze rozwoju sieci sprzedaży. Praktyczne doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii i rozwoju biznesu, zarządzania projektami (zespoły projektowe od 8 do 30 osób), inicjatyw doskonalących procesy, szkoleń i rozwoju pracowników oraz zarządzania wiedzą pozwoliło na przeprowadzenie wielu skutecznych zmian w organizacjach.
Kluczowe kompetencje: Zarządzanie zespołami/działami (ponad 80 osób), Zarządzanie rozproszoną strukturą, Zarządzanie projektami (wielowydziałowe zespoły do 30 osób), Umiejętność współpracy z Zarządem oraz z innymi działami w firmie (logistyka, księgowość, kadry, IT, prawne), Zarządzanie przez zaangażowanie i rozwój pracowników, Umiejętność budowania relacji biznesowych, Analiza danych i wnioskowanie, Budżetowanie kosztów i sprzedaży (planowanie i realizacja) Motywowanie i coaching pracowników, Tworzenie procesów i standardów Negocjacje handlowe ,Umiejętność budowania i wdrażania strategii