Agata Anneliese Pawłowska (23 lata doświadczenia)
Ekspert do ds. zarządzania sprzedażą FMCG oraz obsługi Call-Center.
Doświadczona trenerka w zakresie szkolenia obsługi telefonicznej klienta (Call-Center).
Karierę zawodową rozpoczęła w Axciom Polska, gdzie odpowiadała za kierowanie projektem „Zarządzania relacjami z klientami kluczowymi”.
W latach 2003-2007 odpowiedzialna za koordynowanie umów globalnych z pięcioma międzynarodowymi korporacjami: (Johnson&Johnson, Daimler Chrysler, Pepsi Co., Wrigley, BASF), na stanowisku Global Key Account Managera.
UMIEJĘTNOŚCI; obszar sprzedaży, negocjacji, motywowania, komunikacji, asertywności, budowania zespołów, sztuki wystąpień publicznych. Opracowuje i koordynuje założenia merytoryczne do wieloetapowych projektów doradczych związanych z wdrażaniem nowych standardów w działach obsługi klienta.