Trafiłeś prawdopodobnie na tą stronę wpisując w wyszukiwarkę zapytanie: „szkolenia dla sprzedwaców w sklepie” lub coś typu: „szkolenie z obsługi klienta”, albo „szkolenie obsługa klienta”. Jeżeli tak to z pewnością zdajesz sobie sprawę, że pojedynczy klient może być wart dla twojego sklepu tysiące złotych w ciągu całego okresu, w którym będzie robił u Ciebie zakupy. Jeżeli będzie wracał, żeby je robić. I właśnie dlatego rozglądasz się za szkoleniami dla swoich sprzedwaców lub ekspedientek sklepowych.

Wiesz też z pewnością, że nigdy nie dostaje się drugiej szansy na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a w dzisiejszym konkurecyjnym świecie firmy nie mogą pozwolić sobie na przegapienie okazji do pozytywnego zaskoczenia klienta.

Klienci są Twoim najważniejszym aktywem i wszystko co robisz jest ukierunkowane na przyciągnięcie ich, zachęcenie do ponownych zakupów i polecenie tobie swoich znajomych lub polecenie swoim znajomym Ciebie

Dlatego też dostarczanie obsługi na najwyższym poziomie jest kluczem do sukcesu.

 

Profesjonalna obsługa klienta ma szczególne znaczenie w sklepach. Pytanie tylko, czy w  Twoim sklepie jest ona profesjonalna i czy dzięki niej rozwiązywane są problemy Kupujących? Jeżeli nie to nie możemy mówić o wysokim standardzie obsługi klienta, lecz o pozbawionym pasji wykonywaniu swoich obowiązków przez sprzedawców. Jest to szczególnie widoczne w supermarketach. Takie mechaniczne podejście do osób, które odwiedzają sklep, sabotuje Twój sukces. Obsługując Klientów przeciętnie nie możesz się spodziewać innych wyników niż przeciętne.

Kluczem do rozwoju i zwiększania sprzedaży w małym sklepie spożywczym czy dużym supermarkecie z każdym miesiącem jest nawiązanie relacji z ludźmi, którzy robią u Ciebie zakupy. Fachowa obsługa klienta to umiejętność radzenia sobie z każdym typem osobowości i niesienie profesjonalnej pomocy. Dobry sprzedawca czy sprzedawczyni zna zasady nawiązywania nici porozumienia z Klientem, stając się dla niego zaufanym doradcą. Osoba, której problem rozwiążesz, stanie się Twoim lojalnym Klientem.

Zainwestowanie w dostarczanie doskonałej obsługi klienta jest jedną z najcenniejszych rzeczy, które możesz zrobić, aby rozwinąć swoją działalność.

Liczne badania wykazały, że zadowoleni klienci kupują więcej, kupują częściej, i mówią swoim znajomym, żeby też kupowali.

Posiadanie zadowolonych klientów rozpoczyna się od wzorowej obsługi klienta, a świadczenie  profesjonalnej obsługi klienta rozpoczyna się od zatrudniania odpowiednich ludzi i szkolenia ich.

Czy Chcesz, aby Klient podczas obsługi w Twoim sklepie czuł się traktowany wyjątkowo i indywidualnie?

Czy Twoich pracowników frustrują, demotywują, złoszczą następujący Klienci:  Klient Mądrala, Klient Złośliwiec, Klient Gaduła?

Jeśli tak to mamy dla Ciebie  rozwiązanie:

Szkolenie „Profesjonalna Obsługa Klienta”

Jest to szkolenie dla sprzedawców w sklepie, kierowników, ekspedientek, i każdej innej osoby mającej bezpośredni kontakt z klientem, często trudnym klientem.

Korzyści dla firmy:

  • Wzrost satysfakcji Klientów, a co za tym idzie Wzrost sprzedaży.
  • Wizerunek firmy dbającej o Klienta, jego potrzeby i oczekiwania.

Program szkolenia:

  1. Jaka jest obsługa klienta w moim sklepie.
  2. Co trzeba zrobić, aby dobrze obsługiwać klienta – 7 zasad profesjonalnej obsługi klienta w sklepie.
  3. Cechy profesjonalnego sprzedawcy –Jakim jestem sprzedawcą- ćwiczenie praktyczne.
  4. Jaki jest mój sklep i jak widzi go klient – ćwiczenie praktyczne?
  5. Co daje nam klient i dlaczego warto o niego dbać?
    • Arkusz oceny jakości obsługi klienta.
    • Częste sytuacje, które denerwują klientów.
    • Co się zdarzyło w moim sklepie –   Co się zdarzyło w moim sklepie – film – nagranie z wizyty Tajemniczego Klienta.
    • Czego nie wolno robić w sklepie – podsumowanie na podstawie filmów.
  6. Trudne sytuacje w sklepie – dlaczego klienci bywają trudni?
  7. Jak sobie radzić z  trudnym klientem ?
  8. Aktywna sprzedaż- polecanie produktów – ćwiczenie praktyczne.

Metody prowadzenia szkolenia:

Szkolenia z obsługi klienta mają charakter praktyczny, gdyż uczenie przez doświadczenie to najlepszy sposób zdobywania konkretnych umiejętności  i zmiany nawyków uczestników. Jest to szczególnie ważne dla części szkolenia z obsługi trudnego klienta.

Przed szkoleniem proponujemy przeprowadzenie audytu w formie wizyty tajemniczego klienta z opcją nagrywania, aby zidentyfikować mocne i słabe strony obsługi klienta w państwa sklepie.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin (jeden dzień)

Liczba uczestników: 12 osób

Inwestycja:  2500 zł + 23% Vat za szkolenie 

 

Trener: Marzanna Nikliborc

Kontakt: +48 511 072 832, mnikliborc@profesjonalneszkolenie.pl

Być może zainteresuje Cię też Nasze szkolenie z ekspozycji mięsa i wędlin w ladzie chłodniczej lub szkolenie z układania warzyw i owoców w sklepie. A najelpiej będzie jeżeli zapoznasz się z całą Naszą ofertą szkoleń sprzedażowych

Kontakt